În vederea aplicării unitare a prevederilor Legii nr.267/2021, pentru completarea Ordonanței de Urgență a Guvernului nr.41/2016, privind stabilirea unor măsuri de simplificare la nivelul administrației publice centrale și pentru modificarea și completarea unor acte normative, au fost modificate condițiile de eliberare a certificatului de cazier judiciar pentru persoane juridice.
În acest context, modificarea semnificativă intervine în cazul eliberării certificatului de cazier judiciar pentru persoane juridice de tip societate comercială, dovada calității de reprezentant legal realizându-se prin CERTIFICATUL DE ÎNREGISTRARE, în original.
De asemenea, în cazul persoanei juridice de tip ONG-uri (asociații, fundații, cluburi sportive, etc.) dovada calității de reprezentant legal se realizează prin intermediul actului de constituire/înființare și certificatului de înregistrare fiscală, în original.
Menționăm faptul că, în ambele situații amintite mai sus, este necesară completarea anexei nr.38 din H.G. nr.345/2010, de către solicitant (reprezentant legal/împuternicit), disponibilă pe pagina de internet indicată mai jos.
Mai multe informații despre locațiile din județ, programul cu publicul și orice alte date utile despre procedura eliberării certificatului de cazier judiciar și a certificatului de integritate comportamentală, se găsesc la adresa https://tm.politiaromana.ro/utile/documente-eliberări-acte/cazier judiciar.
Sursa: IPJ Timiș.